Asiakaspalvelu ja yhteystiedot
Kaffekapselin asiakaspalvelu auttaa mielellään
Haluamme helpottaa kahvikapselien, kahvipapujen ja muiden kahvituotteiden käyttäjien elämää. Siksi meille on erittäin tärkeää, että sivuston käyttäminen ja tilauksen tekeminen on mahdollisimman sujuvaa ja että asiakkaamme saavat tarvittaessa helposti yhteyden asiakaspalveluun.
Tiedämme, että kynnys sähköpostin kirjoittamiseen ja asiakaspalveluun soittamiseen voi joskus olla korkea. Voit tutustua usein kysyttyihin kysymyksiin alla, mutta jos et löydä vastausta tai tarvitset lisätietoja, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä.
Mitä toimitus maksaa?
Toimituskulut lasketaan ostoskorin sisällön perusteella. Näet toimituskulut ja toimitusvaihtoehdot kassalla.
Pienemmät tilaukset aiheuttavat enemmän jätettä ja ovat ympäristön kannalta vähemmän kestäviä. Ympäristövaikutusten vähentämiseksi pienten tilausten toimituskulut ovat suuremmat. Toivomme, että autat meitä saavuttamaan ympäristötavoitteemme tilaamalla kerralla suurempia määriä.
Haluan muokata tilaustani tai peruuttaa tilauksen kokonaan.
Tilauksen muokkaaminen ei valitettavasti ole mahdollista, mutta voit peruuttaa tilauksesi ja tehdä uuden tilauksen. Jos tilausta ei ole vielä pakattu, sen peruuttaminen on helppoa. Avaa tilauksen tiedot asiakastililläsi, klikkaa ”Peruuta tilaus” -painiketta ja vahvista peruutus.
Milloin saan pakettini?
Paketin matka Tanskassa sijaitsevalta varastoltamme Suomessa sijaitsevaan toimitusosoitteeseen kestää noin 2–5 arkipäivää.
Miten voin seurata pakettiani?
Kun tilauksesi on pakattu, lähetämme sinulle seurantalinkin sähköpostitse..
Toimitamme tilaukset omilla rekoillamme suoraan Tanskasta Suomeen. Paketti on seurattavissa, kun se on saapunut Suomeen ja skannattu. Voit kuitenkin luottaa siihen, että pakettisi on matkalla, vaikka et heti näkisikään päivityksiä klikattuasi seurantalinkkiä.
Mitä teen, jos en ole saanut pakettiani 7 arkipäivän kuluttua?
Viivästyksiä voi silloin tällöin sattua. Hyvin harvoissa tapauksissa (alle 1 paketti 10 000 pakettia kohti) kuljetuksen aikana voi ilmetä ongelmia. Jos et ole saanut pakettiasi 7 arkipäivän kuluttua arvioidusta toimituspäivästä, ota meihin yhteyttä. Tutkimme asian ja varmistamme, että saat tilauksesi.
En saanut tilausvahvistusta. Voitteko auttaa?
Haluamme varmistaa, että sinulla on kaikki tiedot tilauksestasi. Jos tilausvahvistusta ei löydy roskapostikansiostakaan, ota meihin yhteyttä.
Mitä teen, jos tuote on rikkinäinen tai viallinen?
Jos sait rikkinäisen tai viallisen tuotteen, lähetä meille sähköpostia, jotta voimme auttaa sinua mahdollisimman nopeasti. Useimmissa tapauksissa lähetämme sinulle uuden tuotteen tai hyvitämme ostoksesi saman tien.
Liitä mukaan tilausnumerosi ja mahdollisuuksien mukaan myös kuvia rikkoutuneista tuotteista (mukaan lukien eränumero ja viimeinen käyttöpäivä tai sarjanumero, jos kyseessä on laite). Näin voimme välittää reklamaatiosi eteenpäin tavarantoimittajallemme.
Muutin mieleni ostoksen suhteen. Miten voin palauttaa tuotteet?
Tiedämme, miltä tuntuu katua ostosta, ja ymmärrämme, että niin voi käydä myös asiakkaillemme. Jos muutit mielesi tilauksen tai tuotteen suhteen, tutustu palautuskäytäntöömme.
Autamme mielellämme!
Kirjoita meille
Soita meille
Monday to Thursday: 8am - 3pm
Friday: 8am - 1pm