YritystilauksetEhdot


Asiakkaidemme turvallisuus ja ostokokemuksen sujuvuus ovat Kaffekapselille.fi ensiarvoisen tärkeitä.

Alla olevat osto- ja toimitusehdot koskevat Kaffekapseli.fi-verkkokaupasta tehtyjä tilauksia.

Kaffekapseli.fin omistaa:

Kaffekapslen ApS
Alstrup Alle 11
8361 Hasselager
Tanska

GB407172026

 

Maksutavat

Kaffekapselilla voit maksaa useilla eri maksutavoilla. Maksuvaihtoehdot näkyvät kassalla, jossa voit valita haluamasi maksutavan. 

Kaikki hinnat ovat euroissa ja sisältävät arvonlisäveron ja muut verot. Emme veloita maksamiseen liittyviä palvelumaksuja, mutta suosittelemme, että tutustut valitsemasi maksutavan ehtoihin, sillä jotkin yritykset saattavat veloittaa lisämaksuja esimerkiksi maksuerien maksamatta jättämisestä. 

Vain täysi-ikäiset henkilöt tai henkilöt, joilla on laillisen huoltajansa suostumus, voivat tehdä tilauksia verkkosivustollamme. 

Kun ostat tuotteita Kaffekapseli.fi-verkkokaupasta, sinun on annettava vähintään seuraavat tiedot:

 

Yritystilaukset

Yritykset ovat tervetulleita tilaamaan tuotteita verkkosivuiltamme samaan tapaan kuin yksityisasiakkaatkin. Maksun yhteydessä voit ilmoittaa ALV-tunnisteen, joka lisätään oston jälkeen lähetettävään kuittiin. 

Tällä hetkellä ei valitettavasti ole mahdollista maksaa laskulla tai EAN/GLN-numerolla. Käytettävissä olevat maksutavat näkyvät kassalla. 

 

Toimitus

Toimitamme tuotteita yksinomaan Suomeen. Jos haluat tilata tuotteita ulkomailla sijaitsevaan osoitteeseen, valitse jokin toinen verkkokaupoistamme. Lisätietoa on osoitteessa www.kaffekapslen.com

Tilaukset toimitetaan tavallisesti 2–5 arkipäivän kuluessa. Jos viivästyksiä ilmenee, toimitusaika voi kokonaisuudessaan olla enintään 3–10 arkipäivää. Pakkaamme kaikki tilaukset 72 tunnin kuluessa. Toimitustapa näkyy tilausvahvistuksessa, jonka saat tehtyäsi ostoksen.

Jos et ole kotona vastaanottamassa pakettia, se toimitetaan noutopisteeseen. Kuljetuksesta vastaava Bring ilmoittaa noutopisteen. Löydät tiedon myös Bring:n verkkosivustolta. 

Jos Kaffekapseli on lähettänyt pakettisi, mutta rahdinkuljettaja ei onnistu jäljittämään sitä, rahdinkuljettajan on mahdollisesti suoritettava laajempi etsintä. Lopullisen päätöksen saaminen kumppaniltamme voi viedä jopa 7 päivää, mutta pyrimme luonnollisesti selvittämään ongelman nopeammin. Tavallisesti ”kadonnut” paketti löytyy jo 1–2 päivässä.

 

Vahingoittunut paketti:

Jos pakettisi on vahingoittunut, sinun on otettava meihin yhteyttä 5 päivän sisällä paketin vastaanottamisesta ja ilmoitettava seuraavat tiedot:
•    tilausnumero
•    kuvat paketista ulkopuolelta ja sisäpuolelta
Suosittelemme myös, että säilytät laatikon, kunnes asiakaspalvelumme antaa sinulle jatkoa koskevat ohjeet. Laatikko on hyvä säilyttää siltä varalta, että tarvitsemme lisätietoja reklamaation tekemiseksi kuljetusyritykselle.

 

Peruutus

Käsittelemme kaikki tilaukset mahdollisimman nopeasti taataksemme nopean toimituksen. Jos siis otat meihin yhteyttä peruuttaaksesi tilauksen, emme voi taata, että peruuttaminen on mahdollista.

Jos haluat peruuttaa tilauksen tai muokata sitä, on tärkeää, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected].

Peruutus ei ole sama asia kuin palautus. Kun tilaus on käsitelty, sitä ei voi enää peruuttaa.

 

Palautusoikeus

Sinulla on oikeus palauttaa ostoksesi ilman perusteluja 100 päivän kuluessa. Palautusoikeus päättyy 100 päivän kuluttua siitä päivästä, jolloin vastaanotit paketin tai jolloin muu valitsemasi vastaanottaja vastaanotti sen. Jos määräajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, lauantai, jouluaatto tai uudenvuodenaatto, määräaikaa pidennetään seuraavaan arkipäivään.

Palautus ei ole sama asia kuin peruutus.

 

Palautusoikeutta koskevat poikkeukset

Palautusoikeus raukeaa, jos avaat tuotepakkauksen tai muulla tavoin käytät tuotetta. Jos olet käyttänyt tuotetta siten, ettei se enää ole myyntikelpoinen, emme hyväksy palautusta.

Peruuttamisoikeus ei koske sellaisia elintarvikkeita, kuten kahvia ja teetä, joiden säilyvyysaika on palautushetkellä alle 90 päivää.

 

Ylivoimainen este

Jos ilmenee poikkeuksellisia olosuhteita, jotka estävät meitä noudattamasta toimitusaikaa, voimme vedota ylivoimaiseen esteeseen. Esimerkkejä ylivoimaisesta esteestä ovat lakko, tulipalo, yleinen tavarapula, takavarikko, sairaudesta johtuvat rajalliset kuljetusmahdollisuudet, viranomaisten poikkeukselliset toimenpiteet, verkkohyökkäykset, tietotekniikkahäiriöt Kaffekapselilla tai yhteistyökumppaneillamme tai kuljetusmahdollisuuksien puute.

Tällaisessa tilanteessa asiakkaalla ei ole oikeutta korvaukseen tai ostosopimuksen purkamiseen.

 

Palautusoikeuden käyttäminen

Jos haluat palauttaa ostoksesi, ota yhteys asiakaspalveluun ennen palautuksen lähettämistä.

Lähetä kirjallinen ilmoitus palautuksesta sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. On tärkeää, että ilmoitat palautettavan tilauksen tilausnumeron, jotta tiedämme, minkä tilauksen haluat peruuttaa. Palautusoikeus on voimassa vain, jos lähetät palautusilmoituksen määräaikaan mennessä. Jos palautat ostoksesi kieltäytymällä vastaanottamasta pakettia tai jättämällä paketin noutamatta, sinun on noudatettava samaa menettelyä.

Jos vastaanottamasi tuote on viallinen, kyseessä on reklamaatio eikä palautus.
Voit myös käyttää tämän sivun alareunasta löytyvää palautuslomaketta. Lomakkeen käyttäminen ei ole pakollista. Jos käytät lomaketta, palautuksesi käsitellään samalla tavalla kuin ilmoittaessasi palautuksesta sähköpostitse.

 

Palautuksen lähettäminen

Jos käytät palautusoikeuttasi, sinun on lähetettävä tuote takaisin meille viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olet ilmoittanut meille haluavasi palauttaa ostoksen.

Pakettia ei voi tuoda osoitteeseemme tai lähettää meille ilman asianmukaista toimitusmenettelyä.

Sinun on maksettava postikulut itse, kun palautat tilauksen. Jos käytät palautusoikeuttasi kieltäytymällä vastaanottamasta pakettia tai jättämällä paketin noutamatta, palautuksesta peritään palautusmaksu. Tällaisen paketin palautusmaksu on 10€, ja se vähennetään palautettavasta summasta.

On tärkeää, että kaikki tuotteet palautetaan alkuperäispakkauksissaan ja asianmukaisesti pakattuina. Olet vastuussa palautuspaketin asianmukaisesta kuljetuksesta samaan tapaan kuin me olemme vastuussa siitä, että tavarat on pakattu asianmukaisesti, kun ne lähetetään sinulle. Siksi on myös tärkeää varmistaa, että saat kuitin paketin lähettämisestä, jotta se voidaan jäljittää ja jotta se on vakuutettu.

 

Palautussumma

Jos palautat ostoksesi, palautamme rahasi käyttämällä samaa maksutapaa kuin mitä käytit ostoksesi maksamiseen. Jos haluat käyttää jotain muuta maksutapaa, on tärkeää, että ilmoitat siitä tehdessäsi palautusilmoituksen.

Jos paketti palautetaan meille, koska et hakenut sitä noutopisteestä tai koska kuljetusyhtiö ei onnistunut toimittamaan sitä (esimerkiksi väärän osoitteen vuoksi), vähennämme palautussummasta palautusmaksun, joka on 10€. Saat palautettavan summan viimeistään 14 arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautetut tuotteet, ja yleensä 4–5 arkipäivän kuluessa. Huomaathan kuitenkin, että voi kestää 3–5 viikkoa ennen kuin rahdinkuljettaja toimittaa paketin takaisin meille. Tämä riippuu siitä, mikä kuljetusyhtiö huolehtii palautuslähetyksestä.

Hyvitämme tilauksesi, kun olemme vastaanottaneet palautetut tuotteet ja varmistaneet, että ne ovat palautusehtojemme mukaisia.

 

Reklamaatiot

Jos ostamasi tuote on viallinen, voit tehdä reklamaation ottamalla meihin yhteyttä. Jos saamassasi tilauksessa on vikoja tai puutteita – kuten materiaali- tai valmistusvirhe tai puuttuva tuote – ota meihin yhteyttä viimeistään 7 päivän kuluttua paketin vastaanottamisesta.

Voit ottaa meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected]. On tärkeää, että säilytät tuotteen ja pakkauksen siihen asti kunnes valituksesi on käsitelty. Muussa tapauksessa reklamaatiosi voidaan hylätä.

Jos valmistaja edellyttää tuotteen palauttamista, Kaffekapseli korvaa kohtuulliset palautuskustannukset.

 

Henkilötiedot ja evästeet

Kun ostat tuotteita Kaffekapseli.fi-verkkokaupasta, sinun on annettava vähintään seuraavat tiedot:

Nimi

Osoite

Sähköpostiosoite

Puhelinnumero

Rekisteröimme myös IP-osoitteen, josta tilaus lähetettiin.

Huomaa, että käytämme näitä tietoja vain siinä tapauksessa että olet antanut siihen etukäteen suostumuksesi, paitsi jos laki sallii meidän ottaa sinuun yhteyttä ilman ennakkosuostumustasi.

Kun ostat tuotteita Kaffekapselilta, meidän on mahdollisesti luovutettava tietoja kolmansille osapuolille, esimerkiksi rahdinkuljettajille. Siksi pyydämme tilauksen yhteydessä suostumustasi siihen, että KAFFEKAPSELI ApS voi välittää kolmansille osapuolille tietoja, jotka ovat tarpeen tilauksesi toteuttamiseksi ja toimittamiseksi. Tässä tapauksessa rahdinkuljettaja on henkilötietojen käsittelijä.

Kun maksat ostoksesi pankki- tai luottokortilla, tiedot salataan ja lähetetään suoraan maksupalveluntarjoajallemme.

Tietosi poistetaan 5 vuoden kuluttua tai kun meidän ei enää tarvitse käsitellä niitä yhden tai useamman edellä mainitun tarkoituksen täyttämiseksi tai lainsäädännön noudattamiseksi. Tietoja voidaan käsitellä ja arkistoida nimettömänä pidempään.

Emme kuitenkaan poista henkilötietojasi ilman erillistä pyyntöä, jos olet luonut käyttäjätilin. Voit pyytää tietojen poistamista lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Kaffekapslen ApS:llä ei ole pääsyä maksukorttisi tietoihin. Luovutamme henkilötietoja vain, jos laki sitä vaatii tai jos siihen on tuomioistuimen määräys. Voimme tallentaa tietoja siitä, mitä olet tehnyt Kaffekapslen ApS:n sivuilla, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen ja mukauttaa markkinointiamme. Luovutamme valikoituja tietoja kumppaneillemme markkinointitarkoituksiin. Kun vierailet Kaffekapseli.fi-sivustolla, on mahdollista, että Kaffekapslen ApS kerää käynnistäsi tiettyjä tietoja, joista sinua ei voida tunnistaa.

Teemme näin esimerkiksi selvittääksemme, mitkä tuotteistamme ovat suosituimpia. Kaffekapseli ApS vastaa Kaffekapseli.fi-sivustolta saatujen tietojen keräämisestä ja käsittelystä.

Edellä mainitun lisäksi emme luovuta tietojasi kolmansille osapuolille, paitsi jos kyseessä on yrityksen uudelleenorganisointi tai yrityksen myynti kokonaan tai osittain. Näissä tapauksissa henkilötietojen siirto tapahtuu aina henkilötietolainsäädännön mukaisesti.

Jos haluat tarkastella sinusta rekisteröityjä tietoja tai vastustaa tietojen rekisteröintiä lain mukaisesti, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected].

Kaffekapseli käyttää evästeitä optimoidakseen verkkosivuston ja sen toiminnallisuuden ja tehdäkseen sen käytöstä mahdollisimman helppoa.

 

Välttämättömät evästeet:

Name Provider Purpose Duration
frontend og frontend_cid .kaffekapslen.co.uk Used to identify unique users 1 day

 

Analyysi- ja markkinointievästeet:

Name Provider Purpose Duration
_uetsid .google.com Used to analyse visitor data 1 day
_gid .google.com Used to analyse visitor data 1 day
_ga .google.com Used to analyse visitor data and identify users for future marketing via Google 730 days
MUID .bing.com Used for Bing marketing 390 days

 

Voit poistaa evästeet tietokoneeltasi milloin tahansa. Poistomenettely vaihtelee selaimesta riippuen.

 

Tietoa valitusoikeudesta

Tuotetta tai palvelua koskevan valituksen voi tehdä Tanskan kuluttajavirastoon osoitteessa Complaint Resolution Centre, Nævnenes Hus, Toldboden 2, DK-8800 Viborg. Voit lähettää valituksen myös osoitteessa www.forbrug.dk.

Valituksen voi tehdä myös Euroopan komission valitusportaalin kautta. Tämä koskee erityisesti kuluttajia, jotka asuvat muussa EU-maassa kuin Tanskassa. Valituksen voi lähettää täällä – http://ec.europa.eu/odr. Valitusta tehdessäsi sinun on ilmoitettava sähköpostiosoitteemme [email protected].

 

Palautuslomake

(Täytä ja lähetä tämä lomake vain, jos haluat käyttää palautusoikeuttasi)

- Vastaanottaja Kaffekapslen ApS, Alstrup Alle 15, 8361 Hasselager, Tanska:

- Ilmoitan / ilmoitamme (*) täten, että haluan / haluamme (*) käyttää palautusoikeutta koskien seuraavia ostamiani / ostamiamme (*) tuotteita (*)  / palveluja (*):

- Tilauspäivämäärä (*) / Vastaanotettu (*)

- Asiakkaan nimi (Asiakkaiden nimet)

- Asiakkaan osoite (Asiakkaiden osoitteet)

- Asiakkaan allekirjoitus (Asiakkaiden allekirjoitukset) (vain jos lomake tulostetaan paperille)

- Päivämäärä

(*) Poista tarvittaessa